Bijlage uitdaging 82 2.JPG niet gevonden
Bijlage uitdaging 82.JPG niet gevonden
hoi, ja heb gisteren gelijk alles eraf gehaald. de mijne was inderdaad die met de knoopjes. blauwe achtergrond, grijs A4 erop, grijs gemeleerd strookje (soort oud grijs steigerhout ofzo denk ik dat het moest voorstellen) en dan foto van mijn zoon, grijze letters en een swirl en blauwe knoopjes. baal er gewoon van. vorig jaar is dat ook al paar keer gebeurd dat ik geen punten kreeg omdat er iets niet te zien was en met de kampioenschappen toen ook hele discussie over een vormpje. noem het zwangerschapshormonen of niet, maar heb er zo geen zin meer in. nou gaat het me niet om de punten want ik heb gewoon een mooie lo voor het fotoboek van mijn zoon gemaakt en dat is veel belangrijker. ik weet dat mijn werk niet het mooiste en prachtigste is dat er te maken is, maar wij vinden het wel mooi en ik doe altijd erg mijn best om de opdrachten te volbrengen.
ik wil hier geen hele discussie mee aanzwengelen hoor wie er gelijk heeft en wie niet daar gaat het me niet om.
maar omdat ik zolang wel mee gedaan heb en ook al heel wat tips en trucs en hulp gehad heb van jullie wilde ik hier wel ff schrijven dat ik ermee stop en ook waarom.