Bon Nochi , oftewel goedenavond allemaal,
Ik heb vandaag weer een heerlijk scrapdag gehad, want ik heb mezelf getrakteerd op een megavoorraad nieuw jongenspapier! Ik weet niet of ik de enige ben die problemen heeft met 'stoer' papier vinden? Normaal gesproken "zie" ik alleen maar roze en lint, en bloemetjes. Niet heel erg, want ik heb tenslotte 3 dochters, maar als ik dan iets moet hebben voor m'n mannetjes, kan ik niks vinden. Maar vandaag... Ben ik echt super geslaagd. Nu even genieten van al dat moois, voordat ik er in begin te trekken en te scheuren: ik moet nog 3 LO'tjes maken voor m'n peutermeisje, en dan gaan we vlug van start met het boek van mijn puber jongen!
Hoe doen jullie dat? Hebben jullie ook boeken per persoon? of 1 boek voor jezelf? of?? Ik sla meestal per 2 kinderen foto's in, die sorteer ik dan in een bak, en dan zoek ik voor 1 al het papier en andere zooi bij elkaar, en dan scrap ik eerst de foto's van de 1 weg, voordat ik aan de ander begin. En als ik met m'n laatste serie foto's begin, sorteer ik ook vast de foto's voor de volgende 2 of 3 kinderen.... En zo gaan we door! Ik ben echt blij met m'n grote gezin: het is een gigantisch goed excuus om vreselijk veel te scrappen:woohoo:

Ach, dit wilde ik gewoon even delen.... Jullie snappen het wel denk ik...
Groetjes!