Terug naar de homepagina Mijn winkelmandje Help Naar de contactpagina

Inloggegevens vergeten?    Aanmelden   
  • Home
  • Winkel
  • Webwinkel
  • Workshops
  • Community
  • Silhouette
  • Copic
  • Infotheek
  • Bedrijfsinfo
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Wachtwoord vergeten? Gebruikersnaam vergeten? Maak een account
Creabest Forum
Scrappraat
Kletsen over scrappen
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d

nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 4 weken, 1 dag geleden #12418

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
  • ik ben gewoon een happy scrapper!
Bon Nochi , oftewel goedenavond allemaal,

Ik heb vandaag weer een heerlijk scrapdag gehad, want ik heb mezelf getrakteerd op een megavoorraad nieuw jongenspapier! Ik weet niet of ik de enige ben die problemen heeft met 'stoer' papier vinden? Normaal gesproken "zie" ik alleen maar roze en lint, en bloemetjes. Niet heel erg, want ik heb tenslotte 3 dochters, maar als ik dan iets moet hebben voor m'n mannetjes, kan ik niks vinden. Maar vandaag... Ben ik echt super geslaagd. Nu even genieten van al dat moois, voordat ik er in begin te trekken en te scheuren: ik moet nog 3 LO'tjes maken voor m'n peutermeisje, en dan gaan we vlug van start met het boek van mijn puber jongen!

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie ook boeken per persoon? of 1 boek voor jezelf? of?? Ik sla meestal per 2 kinderen foto's in, die sorteer ik dan in een bak, en dan zoek ik voor 1 al het papier en andere zooi bij elkaar, en dan scrap ik eerst de foto's van de 1 weg, voordat ik aan de ander begin. En als ik met m'n laatste serie foto's begin, sorteer ik ook vast de foto's voor de volgende 2 of 3 kinderen.... En zo gaan we door! Ik ben echt blij met m'n grote gezin: het is een gigantisch goed excuus om vreselijk veel te scrappen:woohoo: Ach, dit wilde ik gewoon even delen.... Jullie snappen het wel denk ik...

Groetjes!
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 4 weken, 1 dag geleden #12420

• Her
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
Hihi, ik heb een mannenhuis (man Jimi en zoon Brian van 21) en zelf heb ik helemaal niks met roze
En echt stoer jongens/mannenpapier is idd helaas vrij lastig te vinden. Dus het is meestal blauw, zwart, wit, zilverkleur of zoiets wat ik uitzoek.

Al mijn LO's gaan 'gewoon' in albums, ik heb geen aparte albums voor mezelf, Jimi of Brian.
Misschien ga ik daar ooit nog wel eens aan beginnen...
Greetz,

Her
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 4 weken, 1 dag geleden #12421

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
Zo Her, jij bent ook geen 'vroege vogel' zeg! Voor mij wel erg gezellig natuurlijk, want door het tijdsverschil loop ik de aansluiting met Nederland wel eens een beetje mis! Ik had het idee al dat jij niet zo van het roze was:laugh: Heb al wat LO'tjes van je voorbij zien komen namelijk. Moet zeggen: wel heel erg leuk, ik vond je eigen uitvoering van je sketchuitdaging prachtig! Ik hou erg van de variatie van stoer naar lief en meisje-meisje, hoewel het laatste voor mij wel makkelijker wegscrapt dan de wat stoerdere varianten. De meisjes-LO's zuig ik zo uit m'n duim en bij de mannen moet ik er meestal wel even inkomen. Daarom concentreer ik me ook tijdelijk steeds op 1 kind, als ik dat niet doe, groei ik nooit in het mannenspul!
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 4 weken, 1 dag geleden #12422

• Her
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
Jep... ik ben een soort van nachtdier, Jimi ook!
Behalve als ik moet werken natuurlijk, maar ook dan is het niet voor half 1- 1 uur dat ik mijn mandje op zoek. Maar ik zit al even zonder werk, dus de nachten zijn voor ons.
's Avonds laat en 's nachts werken we het prettigst, dan word je niet gestoord door telefoon en deurbel
Jimi haal zo af en toe wel eens hele nachten door, als hij iets af moet hebben en richting zijn deadline zit. Hij maakt muziek...

Maar ik denk dat ik nou niet zo heel lang meer blijf hangen. Morgenochtend om half 10 willen we tennis kijken: Australian Open, Djokovic tegen Ferrer

See ya!
Greetz,

Her
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 4 weken, 1 dag geleden #12423

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
Lekker hoor! Ik geniet ook het meest van de avonden: die zijn voor ons. Het moet weer niet te laat worden, want om 6 uur loopt de wekker hier af, want de scholen beginnen om 7 uur ( tropentijden)
Wens ik jou een welterusten, en dan doe ik m'n lijmpistool nog maar even aan... Nog 1 LO'tje misschien 2..... Doei!
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 3 weken, 6 dagen geleden #12443

• Riavs
  • Afwezig
  • CreaBeste scrapper
Wij hebben 1 zoon dus ik scrap alles door elkaar en stop het op datum volgorde in mijn mappen. Kan hij later zelf zien wat hij er mee doet bijvoorbeeld.
Behalve de heel speciale LO-tjes komen in mijn BOM-album (Book Of Me).
Ik maak dus eigenlijk niet vaak speciale jongens-LO-tjes en ik ben super gek van roze. Nu net weer 2 kleine nichtjes geboren, dus het roze komt er weer aan zodra ik weer scrappen kan.
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 3 weken, 6 dagen geleden #12444

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
leuk idee een BOMboek. Ik lees hier wel meer leuke ideetjes . Kwam ook iemand tegen die een boek met restjes heeft. Dan denk ik meteen: "OH dat wil ik ook!" Alleen heb ik geen idee wat voor restjes er in gaan.....Papier? Restjes foto's? Als het over scrappen gaat raak ik snel over enthousiast hihi. Blij dat ik een roze medestander gevonden heb. Ik kan er ook niks aan doen, daar trekt altijd m'n oog na. Maar ja, daar kopen mijn zonen niks voor, dus soms moet je er toch even aan geloven he.
Groetjes!
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 3 weken, 5 dagen geleden #12463

• marjoleine
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
Ik heb voor de kinderen alleen gewone fotoalbums en dat vinden ze al stom ... (nu ja, het zijn er ook wel een beetje heel erg veel, geloof ik.. Ik heb wel meer dan 1 album per kind per jaar...) En scrappen doe ik alleen voor mezelf, dus alle srcapalbums zijn ook voor mij!! Maar omdat ik eigenlijk altijd scrap over iets waar de kinderen ook bij zijn (of één van hen) zoals vakanties en dagjes uit staan ze wel vrij vaak op een LO. Dus dan kan ik toch allerlei kleuren kwijt! Ik ben niet zo dol op roze, maar koop wel af en toe van die goedkope pakketten en daar zit altijd ook roze in, dus die gebruik ik wel (voor een LO met een bloemenfoto ofzo)
Antwoord Quote

Re: nieuwe voorraad jongenspapier, ik moest het even d 3 weken, 3 dagen geleden #12482

• elliem
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
  • scrapgroetjes Ellie
ik heb een meid en een knul ( al een tijdje het huis uit) en intussen 3 kleinzoons en 2 kleindochters.
Dus ik kan ook kiezen, lief of stoer en ik vind het allebei leuk om te scrappen. Zeker als er verf en inkt aan te pas komt. Maar er zijn nu eenmaal meer leuke meiden spulletjes dan voor jongens te koop!
Ik heb aan beide kinderen toen ze 30 werden een gescrapt album gegeven, over hun jeugd tot ze de deur uit gingen. Verder ben ik ook met een bom bezig en geef ook wel lootjes cadeau.
Maar zoals de foto's jaren in een schoenendoos hebben gezeten, gebeurd dat nu met mijn lootjes, ik moet ze nog steeds fatsoenlijk in albums gaan doen!
scrapgroetjes Ellie
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
Creabest Forum
Scrappraat
Kletsen over scrappen
Gemaakt door Kunena
Tijd voor maken pagina: 0.41 seconden
© 2012 Creabest Scrapbooking