Terug naar de homepagina Mijn winkelmandje Help Naar de contactpagina

Inloggegevens vergeten?    Aanmelden   
  • Home
  • Winkel
  • Webwinkel
  • Workshops
  • Community
  • Silhouette
  • Copic
  • Infotheek
  • Bedrijfsinfo
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Wachtwoord vergeten? Gebruikersnaam vergeten? Maak een account
Creabest Forum
Algemeen
Voorstellen
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Op Curacao wordt ook gescrapt...!

Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12378

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
  • ik ben gewoon een happy scrapper!
Hallo allemaal!

Ik lees en gluur al een maandje mee en acht de tijd rijp om ook eens kennis te maken met jullie!

Ik ben Tamara (38), ben getrouwd met Robert en wij hebben 5 kinderen. Rob werkt voor de marine en daarom zitten wij voor een aantal jaar op Curacao. Geen straf, want ook hier is een scrapwinkel:silly: .... Scrappen doe ik graag en erg veel, want voor ieder kind hou ik een boek bij en dan heb je natuurlijk altijd nog de leuke extraatjes he!

Wij zijn in de kerstvakantie naar Nederland geweest 1. om de familie kennis te laten maken met de nieuwe baby, 2 om de Silhouette Cameo in Ommen op te halen. En wat ben ik blij met dat apparaat zeg! Ik had eerst een Slice, maar ben zo blij met alle mogelijkheden die ik nu heb! M'n hobby is nu dus Scrappen en Plotten geworden geloof ik....

Ik moet op het forum vast nog wat handigheid vergaren, ik moet eerst maar eens zien hoe ik een foto op het profiel krijg..... Ik hoop uiteindelijk ook met jullie uitdagingen enz. mee te gaan doen, het zal nog wel even duren eer het zo ver is, want ik loop best ver achter met m'n gescrap ( door de zwangerschap 9 maanden in bed gelegen namelijk) dus ik moet eventjes een inhaalslag maken en dat vergt ook tijd. Ik mis hier alleen een beetje een scrapmaatje, vandaar dat ik voor de gezelligheid maar bij jullie in haak!

Groetjes,

Tamara
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12379

• hacharli
  • Afwezig
  • CreaNieuwe scrapper
Hallo!
Wat leuk dat je hier bent aangemeld.
Vorig jaar heb ik voor het eerst mee gedaan aan een scrapwedstijd via Crea Best.
Was erg inspirerend. Veel geleerd en ideëen opgedaan.
Heb een tijdje niet gescrapd, beetje druk met van alles. Althans tussendoor wel anders creatief bezig geweest met fotobewerking etc.
Kerst vergt ook altijd veel creatieve tijd.
Maar 5 kids en dan nog tijd hebben om te scrappen. Hoe doe je dat?
Leuk dat er op Curaçao ook een scrapwinkel is. Daar zal het wel ingekocht worden via Amerika. Heb je weer net even wat ander materiaal als hier. Je hebt er overigens wel wat voor over om helemaal hier in Ommen je silhouette te halen.
Ik ben vorig jaar nog naar Brazilië geweest en ook een scrapwinkel bezocht. Moest me inhouden om niet te veel te kopen. Ook daar was toch weer heel ander materiaal.
Trouwens ik heb ook in Curaçao gewoond (2 jaar) Maar dat is alweer enkele jaren geleden.
Groetjes Liza
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12380

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
Hoi Liza,

Tja, je moet wat he? Hier zijn ze fan van de Cricut, en ik kon er maar niet eentje uitkiezen waar ik ECHT blij mee zou zijn. En toen liep ik dus tegen de advertentie van de Cameo aan, die toen nog niet eens uit was... Met een pre-order was ik verzekerd dat ik hem in de kerstvakantie kon halen, dus doen! Ik vind het wel enorm jammer dat je aan de 23 kg per koffer vast zit, anders was ik helemaal los gegaan in Nederland. Maar gelukkig werkt de post hier ook prima..... Wat leuk dat je hier ook hebt gewoond! Hoe ik dat doe met 5 kids... Gebruik maken van de lange dagen! Als ik ze 's ochtends om 7 uur de deur uit heb, vlieg ik door het huis en dan hoop ik ergens wat gaatjes te creëren voor mam. De ene dag gaat het beter dan een andere, maar ik mag niet klagen.

Groetjes!
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12381

• marjoleine
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
welkom! En veel plezier en inspiratie hier!
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12382

• Jacky
  • Afwezig
  • CreaNieuwe scrapper
Welkom. Veel plezier bij crew.best.
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12383

• Riavs
  • Afwezig
  • CreaBeste scrapper
Oh wat leuk om dat te lezen.
Van harte welkom hier op dit forum natuurlijk en ik ben benieuwd naar je vooral altijd zomerse creaties natuurlijk.
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12386

• Her
  • Aanwezig
  • CreaBeste scrapper
Welkom Tamara!

Curacao.... ohhh wat zou ik daar ook graag zitten!
Greetz,

Her
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12387

• Jeanne54
  • Aanwezig
  • CreaBetere scrapper
Welkom Tamara. En wat leuk helemaal vanuit curacao. Dat je veel plezier aan hebt
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12394

• El
  • Afwezig
  • CreaBeste scrapper
Welkom Tamara,
Curacao ken ik alleen van de werkvakantie vorig jaar, maar vond het er erg fijn.

Groetjes Ellen
groetjes Ellen

srapenpapier.blogspot.com
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12399

• stieneke
  • Afwezig
  • CreaBeste scrapper
  • Groetjes Stieneke
Welkom Tamara
Groetjes Stieneke.

www.stienekev.blogspot.com
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 1 maand geleden #12403

• Tamara Hagenbeek
  • Aanwezig
  • CreaGewende scrapper
Oh da's leuk! Hoe lang was je hier? Waar heb je gewerkt?? Jammer dat je weg bent, loop ik weer de kans op een scrapmaatje mis.....

El schreef:
Welkom Tamara,
Curacao ken ik alleen van de werkvakantie vorig jaar, maar vond het er erg fijn.

Groetjes Ellen
Fijne dag verder !
Antwoord Quote

Re: Op Curacao wordt ook gescrapt...! 4 weken, 1 dag geleden #12408

• El
  • Afwezig
  • CreaBeste scrapper
Tamara sschreef :Oh da's leuk! Hoe lang was je hier? Waar heb je gewerkt?? Jammer dat je weg bent, loop ik weer de kans op een scrapmaatje mis.....

Ik was er voor een week omdat ik een cursus volgde in het Hilton voor mijn werk.
Misschien kom ik nog wel eens op caracao en kunnen we elkaar ontmoeten.

Groetjes Ellen
groetjes Ellen

srapenpapier.blogspot.com
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
Creabest Forum
Algemeen
Voorstellen
Gemaakt door Kunena