Hallo allemaal!
Ik lees en gluur al een maandje mee en acht de tijd rijp om ook eens kennis te maken met jullie!
Ik ben Tamara (38), ben getrouwd met Robert en wij hebben 5 kinderen. Rob werkt voor de marine en daarom zitten wij voor een aantal jaar op Curacao. Geen straf, want ook hier is een scrapwinkel:silly: .... Scrappen doe ik graag en erg veel, want voor ieder kind hou ik een boek bij en dan heb je natuurlijk altijd nog de leuke extraatjes he!
Wij zijn in de kerstvakantie naar Nederland geweest 1. om de familie kennis te laten maken met de nieuwe baby, 2 om de Silhouette Cameo in Ommen op te halen. En wat ben ik blij met dat apparaat zeg! Ik had eerst een Slice, maar ben zo blij met alle mogelijkheden die ik nu heb! M'n hobby is nu dus Scrappen en Plotten geworden geloof ik....
Ik moet op het forum vast nog wat handigheid vergaren, ik moet eerst maar eens zien hoe ik een foto op het profiel krijg..... Ik hoop uiteindelijk ook met jullie uitdagingen enz. mee te gaan doen, het zal nog wel even duren eer het zo ver is, want ik loop best ver achter met m'n gescrap ( door de zwangerschap 9 maanden in bed gelegen namelijk) dus ik moet eventjes een inhaalslag maken en dat vergt ook tijd. Ik mis hier alleen een beetje een scrapmaatje, vandaar dat ik voor de gezelligheid maar bij jullie in haak!
Groetjes,
Tamara